And now you're 19

Eilen juhlistimmme Vennerin synttäreitä. 19 vuotta tuli herralla täyteen ja sen kunniaksi olin järkänny laadukkaan aamupäivän. Olin uhrannut itseni ja tein kakun. Sen lisäksi olin tehny aijemmin tällä viikolla kortin (jonka etupuoli näkyy alla olevassa kuvassa) ja olin käynyt vuokraamassa Filmtownista leffan. Siinä sitten herra saapu meille puoli kahdentoista aikoihin ja synttäri pusun ja halin annettua menimmä syömään kakkua. Sitten siinä vähän aikaa chillailtuamme kävin noutamassa Vennerille pyyhkeen ja tyrkkäsin sen hänelle. "On vielä toinenkin yllätys". Vein Vennerin meidän alakertaan jossa meidän sauna ja suihkutila sijaitsee. Sauna oli lämpimänä ja olisittepa nähny sen ilmeen ! Ihme ku sillä ei itku päässy ku se huomas ja tajus että se pääsee saunaan. Se ei ollu käyny saunassa yli puoleen vuoteen nii oli se pakko sitä varten lämmittää. Herra jäi saunomaan sillä aikaa ku ite käväsin kaupassa. Palattuani kaupasta ja kun tämä yksi oli tullut saunasta aloimma kattoa leffaa. Sitten lähimme liikenteeseen ja the end.
Oon ihana, tiedän.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti